Při implementaci zákaznického věrnostního programu do své provozovny pomocí systému Cash Online získává provozovatel velmi cenný nástroj k péči o stávající i nové zákazníky.
Věrnostní programy bývají vesměs tou nejefektivnější, nejcennější a nejúčinnější zbraní, jak bojovat o zákazníka a o zachování si jeho přízně! Samozřejmě to neznamená, že když takový věrnostní program máte, že k vám budou zákazníci chodit sami. Věrnostní program se stává pouze přidanou hodnotou k vašemu podnikání s jehož pomocí zákazník může utratit své peníze právě u vás! S naším věrnostním modulem systému Cash OnLine, přizpůsobeným vašim potřebám a požadavkům, bude boj o zákazníka lehčí!
Nejčastější formou identifikace zákazníka je plastová karta opatřená čárovým kódem nebo magnetickou páskou. Ani v našem systému tomu není jinak. Karta může být uplatňována jako zákaznická, věrnostní, dárková, členská nebo klubová.
Využívání přednabitých, jinými slovy i zákaznických, dárkových či členských karet je dnes už jedna z nedílných součástí jakéhokoliv podnikání a oblíbená metoda odměňování zaměstnanců nebo rodinných příslušníků. Základním stavebním kamenem takové karty je poskytnutá sleva neboli navýšení dobíjené častky o jasně danou hodnotu, kde zákazník při placení získává slevu na veškeré zboží na než se sleva muže vztahovat. Dále může taková karta znamenat upřednostněný vstup do klubu či jiné další drobné výhody.
POS systém Cash OnLine je schopen pracovat i s tištěnými slevovými poukázkami, kupóny, které jsou distribuovány zákazníkům elektronickou cestou (například již zmíněným zasíláním e-mailů s blahopřáním k narozeninám) nebo se mohou tisknout například na účtenky (například sleva na další návštěvu atd.)