Co je klientský servis On-Line?
Klientský systém Vám umožní pohodlný přístup k poskytovaným službám.
Níže jsou popsány základní vlastnosti systému:
Helpdesk
- Nejlepší varianta jak nás jednoduše, rychle a efektivně kontaktovat s Vašimi požadavky.
- Pomocí formuláře nám můžete zadávat požadavky na řešení vzniklých potíží s našimi službami nebo zasílat podklady ke zpracování do velikosti až 32 MB.
- Stav Vámi zaslaných požadavků můžete snadno ověřit pomocí zadání jeho čísla, které obdržíte na Váš e-mail.Doba reakce se liší dle servisní smlouvy, obvykle je však Váš požadavek vyřízen nejpozději do 24 hodin.
- V případě naléhavého problému nás můžete kontaktovat i telefonicky v pracovní dny od 9 do 17 hodin na telefonním čísle: +420 283 88 00 99
Faktury
- Vsekci faktury získáte přehled o vystavených fakturách za služby a informace o provedených platbách.Faktury si můžete vytisknout a nebo přímo uhradit pomocí platební karty přes on-line platební bránu.
- Nově je možné exportovat faktury do PDF.
Aktivované služby
- V modulu aktivované služby získáte přehled o službách aktivovaných na Vašem zákaznickém účtu.
Smlouvy
- Tento modul umožňuje zobrazení platných smluv, vztahujících se k Vašemu zákaznickému účtu.
E-maily
- Jednoduchý formulář Vám umožní přidávat e-mailové schránky, možné je i vlastní přesměrování e-mailů.
Adresa klientského servisu:
http://www.xpp.cz/cs/klientsky-servis