Co je klientský servis On-Line?

Klientský systém Vám umožní pohodlný přístup k poskytovaným službám.

Níže jsou popsány základní vlastnosti systému:

Helpdesk

  • Nejlepší varianta jak nás jednoduše, rychle a efektivně kontaktovat s Vašimi požadavky.
  • Pomocí formuláře nám můžete zadávat požadavky na řešení vzniklých potíží s našimi službami nebo zasílat podklady ke zpracování do velikosti až 32 MB.
  • Stav Vámi zaslaných požadavků můžete snadno ověřit pomocí zadání jeho čísla, které obdržíte na Váš e-mail.Doba reakce se liší dle servisní smlouvy, obvykle je však Váš požadavek vyřízen nejpozději do 24 hodin.
  • V případě naléhavého problému nás můžete kontaktovat i telefonicky v pracovní dny od 9 do 17 hodin na telefonním čísle: +420 283 88 00 99

Faktury   

  • Vsekci faktury získáte přehled o vystavených fakturách za služby a informace o provedených platbách.Faktury si můžete vytisknout a nebo přímo uhradit pomocí  platební karty přes on-line platební bránu.
  • Nově je možné exportovat faktury do PDF.

Aktivované služby

  • V modulu aktivované služby získáte přehled o službách aktivovaných na Vašem zákaznickém účtu.

Smlouvy

  • Tento modul umožňuje zobrazení platných smluv, vztahujících se k Vašemu zákaznickému účtu.

E-maily

  • Jednoduchý formulář Vám umožní přidávat e-mailové schránky, možné je i vlastní přesměrování e-mailů.

 

Adresa klientského servisu:

http://www.xpp.cz/cs/klientsky-servis